Beszámoló: Flasztergyomlálás 2

Képek: Kruger, Csontos, Soma

Az elmúlt két hét a 2. Flasztergyomlálás szervezésével és háttérmunkáinak elvégzésével telt számomra. Elég sok elintézni való volt ez egész eventtel kapcsolatban, a polobajnokság rám hárult, de szerencsére a GoldSprint részét Levi bevállalta, az AlleyCatet pedig Buchu rendezte, a díjakat Csipisz készítette, a cuccok szállításánál Epyc és Soma segédkezett, még a küllőkártya grafikáját is profi kivitelezte, méghozzá a távoli Szegedről Misi. Aztán ott volt a szállás probléma, ezen is sokat agyaltunk, kit, hova tegyünk el éjszakára. Végül minden fullosan összejött, megúsztuk a hétvégét nagy bakik nélkül, vagyis én így emlékszem :D. Ezúton köszi mindenkinek a sok mindent, nagyok vagytok!

Péntek este fél 8 kor csörgött Péter „Fél óra és beérünk Debrecenbe, megyünk pólózni a főtérre. Hol találkozunk?”, erre az utasításra nem is nagyon tudtam nemet mondani, igaz VAN koncert volt a terv estére, de a szegediek nem játszanak velünk minden hónapban, mint a Van :D Összegyűltünk páran, dumáltunk, szereltünk kicsit, majd éjfél körül elbúcsúztunk h felkészítsük szervezetünket a szombati egész napos játékra.

Reggel korán kelés, gyors pakolás, kávézás közben dobálom a cuccokat a táskába, csörög Epyc itt van kocsival, mit kell még elvinni, rohanok a táskákkal, hosszabbítóval, csörög Dova, kint vannak a pályán, én meg azt se tudom hol vagyok lassan, felülök a polokeróra áttétel 1,6, haladnék de a max sebesség 25 körül van. Nagylevegő, megnyugszik, leszarom nem ezen az 5 percen múlik a mai nap, szóval nyugira váltottam. Kiérve a pályára Péter már szorgoskodott és seperte a flasztert, míg a többiek kaját kerestek. Elkezdtük a palánkot felrakni, közben szépen lassan gyűltünk, megérkeztek a pesti csapatok is és a debreceni arcok is megjelentek.

10 körül elkezdtük összeírni a csapatokat és 11 kor el is kezdtük 8 csapattal a nyárbúcsúztató polobajnokságot. A csapatok kiosztási rendszere működött, kb egyformák voltak az erőviszonyok, ez a gólarányokból is kitűnt. Volt, hogy a fix 8 perces játék utolsó pillanataiban született meg az első gól, de egy két meccset leszámítva mindenhol közel azonos volt az eredmény. Voltak a meccseket megszakító kisebb események, mint pl újabb pesti csapat érkezése, Csontos pofára esése "ugratása" vagy egy meccs alatt két kerék lenullázása. Mindent összevetve jó játék volt, sajnos az egyenes kieséses mini bajnokságra már nem volt időnk, de így is nagyon jól játszott mindenki. A gyors pakolás után 5 körül hazaindultam kerót cserélni, átöltözni és gyorsan megágyazni a befogadottaknak, aztán vissza a városba, hiszen az esti program pörgetés és ivás volt.

A Koronába érve már nagyban ment a show, emberek forrócsoki vagy forralt bor mellett melegedtek vagy éppen pörgettek és abban melegedtek ki, de mindenki mosolygott és jól érezte magát. Nem volt éppen tömeg, olyan családisra sikerült a buli, nem nagyon voltak idegen arcok, mindenkit ismertünk. Eredményhirdetés után csodáltuk kicsit Csipisz alkotásait, persze a TFLek torka sem maradt szárazon. GoldsSprintnél pedig hárman kaptak díjat, Lé a legjobb nem debreceni férfi, Manna a legjobb csajszi és Péter a TFL pezsgőt nyakalhatta.
 

Bikepolobajnokság eredményei:

1. Dodi, Kata (Szeged), Levi
2. Wackor, Tamás, Jancsi
3. Harsi, Dova, Kata (Debrecen)
4. Kutya, Zsőke, Kormány Gabi
5. Kruger, Brunó, Dzs
6. Dagi, Kicsi, Mini
7. Csipisz, Peti, Magda
8. Buchu, Áka, Nefraz

A pesti polosok egy rész haza indult mi pedig belecsaptunk az éjszakába. Volt aki csajozott, vagyis próbálkozott vele, volt aki táncra perdült majd DAGIRA ITTA MAGÁT, de volt itt egyoldalú nyálcsere is és persze rengeteg szóbeli szívatás. Szó mi szó kulturáltan szórakoztunk, majd haza támogattuk kicsi csapatunk igen nagyszájú, de ezen az estén hamar elhallgató tagját.Haza érve elpusztítottunk némi túró rudit és nagy elégedettséggel álomra hajtottuk a fejünket.

Vasárnap 10 kor keltünk, hiszen 12 től AlleyCat volt a program. Gyors reggeli után az irányt a város felé vettük a megbeszélt találkozási pont az egyik pékség volt a Csapó utcán, ahol még kicsit tankoltunk a gyomorba. Az AlleyCat rajtja a Baltazár Dezső téren volt, sajnos csepergett az eső így nem volt itt sem tömeg, ha jól emlékszem 18 induló volt. Próbáltuk a debreceni erősebb embereket kivenni a versenyből, így én is csak az utolsó pillanatban döntöttem el h indulok, csak úgy nyugiba és ha helyezést érnék el akkor kihúzatom magam a listáról. Buchu nagyon frappánsan megoldotta a feladatlap osztását, „debreceniek menjenek a Halközbe, ott kapják meg a lapot”. A megadott ponton Csilla várt minket, én értem oda utoljára, gyorsan átfutottam a cp ket, sok ismeretlen utca volt, amiket pontosan nem tudtam merre vannak, csak azt melyik környéken. Az eső is jobban rákezdett így elhatároztam irány az első cp, vagyis a Chili és majd ott szépen nyugodtan megtervezem az útvonalat, fedett helyen melegben. Feladat is várt Csipisznél, mégpedig defektszerelési szimuláció: vedd ki az egyik kereket, vedd ki a belsőt belőle és tedd vissza. Minden eszköz adott volt, de én nem akartam vele szarakodni, inkább megterveztem az útvonalat. Összesen 10 pont volt, 3 nál élő cp a többinél matricakeresés.
Végül a következő sorrend jött össze:
1. Szent Anna u. – Sumen u. sarok
2. Gizella u. – Vécsey u. sarok kresz teszt.(El is basztam…)
3. Simon László u. – Vasutas u. sarok
4. Szőlőskert u.
5. Veres Péter u. – Vámospércsi u. sarok (nyitva volt a bolt, de elmentem mellette)
6. Keresszegi u. – Kászon u. sarok
7. Laktanya u. – Hadházi u. sarok (itt is elmentem egy bolt mellett)
8. Nagyerdei krt Levi levadászása, szerezz egy gyógyszertári szórólapot, ha viagrás +10 pont.
9. Poroszlay u. (végre bementem egy nyitott boltba csokit venni)
10. Hatvan utca, ügyeletes gyógyszertár
Cél: Füredi söröző

Nálunk már szokássá vált, hogy nincs nevezési díj, hanem csokit vagy sört vásároltatunk az emberekkel és az első három között szétosztjuk a felgyűlt mennyiséget. Ez most is így volt, csokit kellett venni, azt hinné az ember h okt 23 án ez nehéz feladat, de én minimum 4 nyitott bolttal találkoztam, el is mentem az első 2 mellett :D. Nem raktam nagyon, kényelmes tempóban mentem végig, megálltam a pirosnál és kerültem az egyirányú utcákat is, mégis én értem be a leghamarabb. A szerencsésen elcseszett kresz teszt és a nem szerelés miatt valahol a mezőny közepén végeztem, hiszen nem kaptunk pontot a beérkezésre. A legtöbb csokit Kosztin zsebelte be, az összes feladatot megcsinálta és a tesztet is hibátlanul töltötte ki. A második helyen KisNefraz végzett, míg a kupát (amit a legjobb nem debreceni zsebelte be) Zé vihette haza az összesített harmadik helyért. Megittunk még pár sört, néztük ahogy Mamut idegesíti a helyi sofőröket a forgalommal szembe skideléssel és a kereszteződés közepén track standdel, kicsit dumáltunk majd búcsút vettünk a minket meglátogató emberektől. Csipisszel minden a ketten jól elfáradtunk és 12 óra alvás után reggel megállapítottuk: ez a hétvége igen jól sikerült, mondhatni EZ DURVA VOLT!

Köszönöm mindenkinek a segítséget és a részvételt, remélem mindenki jól érezte magát és tavasszal találkozunk egy naposabb, ha lehet még zúzósabb hétvégén a FLASZTERGYOMLÁLÁS 3 keretein belül!

 

E A S T S I D E S T O R Y ll trailer from Peter Magda on Vimeo.