Star Wars eredmények.

képek  Kimura  Merxi és Bajka goldsprint képek  Merxi az alleycaten

1. Vitéz – 63 perc
2. Nitro – 64 perc
3. Buchu – 69 perc
4. Durci és Dániel Ákos – 72 perc
5. NT – 73 perc
6. Röfi – 75 perc
7. Buki és Kimu – 78 perc
8. Kata és Korcs – 79 perc
9. Manna, Kuya és DZS – 80 perc
10. Tógyi – 84 perc
11. Purda – 87 perc
12. Lóri – 97 perc
13. Csipisz – 105 perc
14. Csöri – 114 perc

15: (Szerintem kimaradt) Gábor

 

Baromi sokat agyaltam azon, írjak-e egyáltalán valamit. Végül is arra jutottam, írok, mert voltak hibák dögivel, és ezek legalább arra jók, hogy példaként meglegyenek egy későbbi kezdő szervező számára. És akár az indulóknak is, hogy csekkolják a bicajukat előtte....:D

Összegyűltünk nem kevesen a rajtra, a helyi keménymag, a fővárosi delegáció, és örömünkre egy csomó friss arc. A rajt lezárt bicajhoz rohanással kezdődött, szóval a felvezetés elég jól festett.

Kaptunk egy a4 es méretű pakkot kartondobozba csomagolt füzettel, amit szállítanunk kellett. Ezt mindenki megoldotta, mivel nem tudtuk mi lesz vele, volt aki kézközelbe tette, volt aki bezsákolta, Korcs pedig felszigszalagozta a montis hátizsákjára... Az indulási feladat annyi volt, hogy lószoljunk ki a Békás tóhoz a manifesztért. Hogy verseny is legyen, az első hat időjóváírással kecsegtetett, így mindenki odarakta magát. A csapat nagyja a Péterfián ment, én az Egyetem sugárutat szavaztam meg, ahol utolértem Korcsot, aki a hátára szalagozott pakkal kicsit a Tron szereplőire hajazott...:D

Váltott vezetéssel lementünk az egyetemig, majd itt én maradtam hátul, szerencsétlenül kifogva egy autót, ami miatt végül is Korcs csípte meg a 6. befutót. Sebaj, jönnek a manifersztek. A rajtuk szereplő feltűnően kevés feladat mellé szóban jött egy olyan, amely egy fotót kér a nagyállomás kijelzőjéről. belőttem az egyetlen cp-t, amit nem tudtam fejből hol leledzik, majd el is csörtéztem az egyetem felé ami a szomszédban volt. Átvergődve az erdőn masszív sziszegésre lettem figyelmes....

Egy felütéses első defekt miatt a korábbi, valószínűleg alacsony nyomás rohamosan csökkent, és kb 100 méter alatt az átlagos talajszintiével azonosra redukálódott. Épp felszedtem a cp-t, most mi legyen? Kis hezitálással visszamentem a Békásra, jelezni Benőnek a dolgot, majd a bolt felé fordultam. Erős 10-15 közötti tempóban, repedéseknél szorgosan emelgetve a gép elejét mentem el a Csapó utcáig, majd gyorsan kinyitottam a boltot, belsőcsere, nyomásellenőrzés hátul is. Még bőven időben voltam az első időkapuig, no para. Rakom vissza az első kereket, megpördül az anya a tengelyen. Leszakadt a menet. Tengelycsere 10 perc, végre mehetek, és még mindig meglesz az időkapu simán. Menet közben a Hatvan-Pásti sarkon begyűjtöttem a csomaghoz hiányzó cím másik felét.

Elloholtam a Böszörményi-Füredi sarokra, az óra ekkor ütött 1603-at. A cp 1600-1630 ig állt, ennek ellenére sehol senki. Hm. felhívom kisbazmeget, kérdezem, mikor érsz ide?

Már rég eljöttem. -Mivaaan?

A cp-t utólag megkaptam, de akkor sem értem, mi volt ez az egész.

Szeged utca 13. Jó messze van, nagy forgalomra tervezett, ereszthető utakon mentem, zavartalanul, hála a gyér hétvégi mozgásnak, elrohanva a Nagy állomás mellett (valami miatt eszembe sem jutott oda is benézni) A Monostorpályin szembe jött velem Kutya, majd a lánycsapat, kb 15 perc hátrányom lehetett velük szemben. Még behozható, egész jó kedvem lett.

Én szerencsére jól eltippeltem a régi térkép miatt az utca tényleges elejét, így csak kb 200 métert kellett kihúznom a bokáig érő homokban, lázasan keresve a házszámot. Nem tudom a többieknek, akik az utca másik vége felől támadtak, akadt-e házszám az eligazodáshoz, nekem a 4 után a 13 volt az első...

Odaérve kérdezem, mi a feladat, erre jön a hihetetlen "nem tudom" válasz. Oké, akkor csörgök már ez ügyben is egyet, de szerencsére ez elmaradt, érkezett az infó, miszerint "el lett számolva, befutónál várnak."

Hoppá. Egy verseny közepén két dolog jöhet szarul: ha hajtasz mint egy állat, és igyekszel behozni a hátrányod, és benézel valamit. Meg az, ha eközben átrendezik az útitervedet. A Békásig igyekeztem safe mode-ban közlekedni, szép nagy kitérővel, hogy lehiggadjak, de nem nagyon sikerült...

A Szeged utcán kaptam volna a StarWars tesztet, amit utólag átfutva 1 hibával abszolváltam volna, ha megkapom.

Röviden összefoglalva. Hibátlan lett volna, ha az időkapu tényleg időkapuként működik. Még a kis pit-stopommal is meglett volna...bőőőven. És még jobb lett volna, ha szervezőnk számol azzal, hogy a mezőny nem kicsit közlekedik tempósan, hanem inkább nagyon. Sokan rengeteg összesprintelt-váltott vezetéssel felhúzott időt buktak el öt-tízperceket várakozva a checkpointosra, ami nem is lett volna baj, ha a verseny nem kifejezetten időre megy, hanem pontozásra.

A skid és trackstand számokat én kihagytam, és még jó páran így tettek. Ezek eredményei:

Trackstand:

1. Benő-kisbazmeg
2. Kovács Peti
3. Buchu
4. Purda

Skid:

1. Buchu
2. Benő-kisbazmeg
3. Kutya
4. Purda