Fixler

Üdv Mindenkinek!

Csipisz nagyúr nagylelkűségének köszönhetően megkaptam a jogot, hogy egyre mélyebbre húzzam a színvonalat a skidmarkon és igyekszem élni ezzel a lehetőséggel.

Aki nem ismerne, annak örömhír, hogy júliusig nem is fog személyesen találkozni velem, de addig is igyekszem pörgőssé tenni a blogot. Jelenleg nincs saját fixim, de egy évig nyúztam egy szutykot városban, amíg el nem törtem a vázam, de emellett a BVSC színeiben elég sokat "fixizek" a Millenárison. Rólam elég ennyi, a többit majd egy sör mellett. Első posztnak álljon itt egy gyönygszem amit nemrég találtam.

Egy tökéletes világban a bringások megkapják a figyelmet az autósoktól, a 4 sávos kerékpársztrádát, ahol nincs bringaút, ott sima aszfaltot, minden nagyobb városban fedett 250 méteres fapályát bringapóló pályával együtt. Nos mindebből Magyarországon nem igazán valósult meg egyik sem. (Oké, ott a 412 méteres betonteknőnk a közepén egy jégpályával, vannak bringautak -széles járdák, nézőpont kérdése-, az autósok is konszolidáltabbak, de lássuk be, nem az igazi.)

Ennek ellentéte Németország, ahol az aszfalt tükösima, Jürgen a Mercedes orrán a háromágú csillagot nem célkeresztnek használja és a kerékpáros infrastruktúra is jóval fejlettebb. Nem csoda, hogy már a II. világháború előtti időszakban is kedvelt közlekedési eszköz volt a kerékpár városon belül és kívül egyaránt. Emellett a Hitlerjugend is előszeretettel használta, de ez egy másik történet.

Ha már a hírhedt vezérnél tartunk, a Bukás c. film feliratozók körében népszerű jelenete egy újabb taggal bővült. Hitler köztudottan maga is szeretett kerékpározni és mint a videóban is látszik, izgága személyisége ellenére nem vetett meg egy-egy trackstandet a pirosnál kedvenc örökhajtósán. Berlinben a spanokkal gyakran tolt egy döner kebabot, majd a fél várost végigskidelték, és kormánypörikkel menőztek a csajoknak. Ám a szigorú és következetes rendőrség nem nézte jó szemmel a féktelen féktelenséget és keményen fellépett ellenük. Ez a konfliktus adja a videó alapját, melynek végére a Führer végső elkeseredettségében már féket, váltót és sárvédőt vízionál a gépére.

(Tudtommal az új Cinellikkel már simán megy a kormánypöri.)