Cirellicat eredmények, beszámoló

Először is gratula mindenkinek, aki elindult Nitro zúzdáján (is). Íme egy gyors áttekintő az ez évi bajnokság futamairól, beszámoló majd meglesz, most azon vagyok, hogy megtudjam, mennyit mentem. Katt a képre, hogy megnőjön.:D

Beszámoló alant kezdődik....

A verseny reggele úgy kezdődött, mint minden vasárnapom. Felkeltem, kávé, lecseréltem a félkilós kenda túragumikat a bicajon, majd kockulás. Igyekeztem rápihenni a délutáni futamra a szombati szolnoki 100 kilométeres tt után, így előre megfontolt szándékkal befejeztem a Californication 4. évadát Katával. Ajánlom mindenkinek, remek sorozat! Próbáltam nem sokat agyalni a versenyen, Nitro-t ismerve kemény szaxi előtt álltunk, szóval összedobáltam ezt-azt a táskába, csak ami jól jöhet alapon, és indulhatott a móka.

 A rajtközpontba érve összeverődtünk, semmi rendhagyó nem történt, páran pihenőre tették ezt a futamot, az induló létszám így végül 11 lett. A manifesztek kiosztásra kerültek a bicajokra amiket egy vonalba lepakoltunk, majd eldördült a rajtágyú is. A sejtelmes Numero uno nevű lapon 10 utasítás szerepelt, mind a szorosan vett belvárosra koncentrálva. Tervezésem közben megkörnyékezett egy biztonságiőr, jelezte, hogy semmi gáz, látja, nem vagyunk bmxesek, (diploma feltételezhető) ismerünk-e olyanokat, mondom nem, mi nem bántjuk a térkövet, inkább a forgalomban garázdálkodunk, meg amúgy is, ekkora gummával –mutattam a kisujjam-inkább nem ugrálnék, köszönöm. Futtában, kérdéseire válaszolva rábólintottam a „verseny?” „tájékozódási?” „debreceniek vagytok?” kérdésekre, és jeleztem, hogy ettől függetlenül ma keményen el fogunk kavarni néhányan. Szóval rendes fazon volt, még a szokásos „neálljátokelabejáratot” sem hagyta el a száját. Reszpekt!

Azt is megmondta, hogy a Bethlen utca az, amin az Oti van , amely konkrétan a szomszéd épület.

Az egyes feladatlap cp-in betűket és számokat kellett vadászni egy majdan összeálló? Címhez ahol a folytatás várt minket. El is rajtoltam végül a

Cp1: Bethlen/Mester utca sarokra, a bababolthoz. Az első betűért.

Kicsit ment a rajtdrukk, így mire észbe kaptam, a Mester/Tanító sarkon álltam, kapkodva a manifeszt, meg a térkép után, hogy mivaa’? Jött egy kislány az apuval, megkérdeztem, hol is ez a sarok. Félreértés ne essen, ismerem a helyet, nemes egyszerűséggel hajnal kettőkor holtrészegen, álmomból kelve is rámutatnék egy vaktérképen, de kicsit lementem növénybe ezúttal. Hogy a hibát még tetézzem, rögvest átmentem a Hüséhez a mester/Bethlen másik sarkára, de ott se volt bababolt. Itt kicsit összeszedtem magam, mondom a másik két sarok egyike a Modem, a másik talán egy coop, marad az első, ami mellett bő 5 perce szinte elrepültem rajt után. Ott is volt teljes valójában, ahol én egy pc vagy vadászboltra emlékeztem…. Persze mindkettő volt már, na de akkor is, ez durva. Alaposan átnéztem a kirakatot a négy betű után, persze kiverték a szemem(fél négyzetméteres, kiválóan olvasható DODO felirat, ebből is kirakatonként 1 darab), de és Nitro aljasságára építve azért jól megnéztem. Háromszor is.

Végül is lejegyeztem, persze hülye fejjel nem így sorba, hogy később még összeszedésre is időt pazaroljak.:Cím: D

Fejben nagyjából az utolsó helyre szavaztam magam épp, szóval kissé higgadtabban indultam a

Cp2:Simonffy/Kápolnási sarokra. Itt szidalmaztam kicsit először a kedves szervezőt, ugyanis az EU-s plakátra firkantott kis kiegészítés már az én szememben is cp-nek lett kitűzve egy majdani versenyemben.  Kérdés a plakáton, manifeszten: miért küzdenek együtt? Filctollas kiegészítés: az agymosásért. Innen a 6. betű kellett, ami a „gy” kétes mivolta miatt (Nitro afféle nyelvtannáci, de most ő hibázott.:D) az m, vagy a helyes o is lehetett. Végül a gy két betű volt, szóval eképp is lejegyezhettem volna: D----o

Tűztem is vissza a Bajcsyra, ahol több pont is várt, elsőként a

Cp3: Tóth Árpád sarkon kellett a sarok utcaneveinek táblái közül a magasabban elhelyezett Bajcsyról a második betű a cím második, és negyedik betűjéhez.

Ez így nézett volna ki: Da-a-o ebből, meg egy utcajegyzékből a hülye is rájön, hogy ez a Darabos utca. Persze se hülye nem vagyok, se sorba nem írtam, és persze a térképet se vettem elő. Menet közben összefutottam Durcival, aki említette is ezt az utcanevet, de gondoltam, végigcsinálom, úgy az igazi. Meg a biztos.

Úgy saccoltam, legközelebb a Hatvan utca 40 szám lehet, így jöhetett a

Cp4: Milyen díjat kapott az épület? Értékmentő. A harmadik betű ebből is az „r”. Gyűlik az a Darabos….

 Innen elhúztam a Bajcsy Zsilinszky utca végére a mozihoz, el a hetes házszám mellett, ami feladat volt, egyenesen a

Cp5: víg mozi főbejárathoz. Itt hibásan Bejárati, és kijárati ajtókat, így rossz betűt vadásztam. Lekötötte az agyam a mozihoz fűződő másik cp, nevezetesen a

Cp6,Az angol bejárat kijáratán található cégtulaj neve..

Igyekeztem asszociálni, sejtettem hogy nincs külön brit bejárat, mi lehet még angol? Vécé? Annak mi a kijárata, a lefolyó? Ez volt az egyik tippem, de mivel a mozi zárva volt, ez kiesett. Aztán jött a szikra, egy kis szösszenet: angolosan távozik. Vagyis a hátsó kijáraton. Aha. Megkerülve a mozit, meg is lett a Csokonai színház, mint üzemeltető, így kijött egy Dara-o Semmivel sem lettem volna tehát előrébb, mivel, bár Nitro figyelmeztetett minket az alapos olvasásra, kétszer gyűjtöttem be a 6. betűt, tök feleslegesen.Egy alkalommal „6. betű”, másodikként „hatodik betű”. Komolyan, irigylem az ilyen eredeti ötleteket! Akadt még pár ilyen….

Erről persze mit sem tudva, elindultam a

Cp7:Bajcsy 7 számhoz, hogy az alatt ugyan merre mutat a nyíl? Kis keresgéléssel meg is lett a klasszikus tábla, merre is mutatna, persze hogy a 9 szám felé, az utca vége felé. Ez is menet közben simán kiagyalható lett volna, de beleagyaltam.

Az autizmusom ellensúlyozása végett elugrottam a

Cp 8:Simonffy 26 hoz, megszámolni hány parabola van az épületen, majd ebből kivonva az egyet, kaptam a 4-es emelet számot. Ha már itt jártam,

Cp9 Simonffy 45 megszámoltam a sárga ablaküvegeket a kapun, és lejegyeztem a 3 sárgát fölötte is, kivontam ebből ötöt, így kijött a 26, vagy 23 ajtószámnak.

A cp10: a Hal-közben található szökőkutak boltíves vízsugarainak száma plusz kettő volt. Szerencsémre csak a nagyok látszottak érkezésemkor (a 12 kicsi nem) így lett a házszám 12 végül.

Megérkezésemig lepörgött pár forgatókönyv a fejemben, hogy jutok be a 10 emeletesbe, mit mondok, ha nem 23, hanem 26, satöbbi. Aggódnom szerencsére nem kellett, Gábor és Flóra a ház előtt vártak a padon némi vízzel, egy tojással, és egy újabb feladatlappal. Kis gyanakvással megittam a vizet, amikor Flóra közölte, hogy nem Nitro adta itatásnak.:D A pohárba bekerült a tojás, az egészet belehúztam egy gumikesztyűbe (szereléshez, testüregmotozáshoz, egyebekhez használatos. Nálam az előbbi funkció miatt van.::D)

Első etap: 5.1km

 A numero due

 A feladatlap már elsőre is rettenetes kört írt elő. Teszkó, cora, reptér…..

Kis agyalás után Durcival elindultunk a

Cp1: hidas presszó, Hatvan utca felé. Itt a fellelhető utcanévtáblákat kellett betűrendbe rakva kiagyalni egy utcanevet, nevezetesen a 18.-at. Figyelj. Belépsz egy presszóba, ahol a falakon, pult oldalán, orrba szájba táblák vannak. Nem egy, nem is 18, hanem vagy száz. Nem csak utcanevek, mindenféle. Néhány utcanév 3-4 szer is szerepelt.

Módszeresen szedtem össze az utcaneveket, szűrtem kia  duplákat, sejtettem hogy valahol az f és a k között fog lenni a kezdőbetű, de még így is oszlopokba írtam betűnként mindet.Így most számolom, 48 jött össze. Agyaltam, terek is számítanak-e, vagy csak ahogy le vagyon írva, utcanevek. Persze volt ami nem is debreceni volt, de a számolásba beleszámít attól még. Végül a Hajdú János, Hatvan utca, és a Hámán Kató maradtak mint 18. esélyesek. Hámán Kató mint megszűnt egyből ki is esett, Korcs a Hatvant számolta, lássuk a Hatvant. Abból is a megadott házszámot. Odaérve Epyc és Kata már kijöttek a kapucsengős, mágneszáras ajtón, így nekünk jutott a megtiszteltetés, hogy bejussunk rajta. Persze elég lett volna berúgni, de inkább a második random kapucsengőzéssel, a 13-as számmal nyittattuk ki, mint „szórólapozók”. Először szó szerint egy másodpercre nyitotta ki, aztán rácsörögtem még egyszer. Bejutva elolvastuk a kiírást, miszerint tűzvédelmi okokból nem szabad leszedni a dohányozni tilos táblát.

Az újonnan csapódott Korccsal megvolt a 3 fő a vonatban, így indulhattunk is a

Cp2: reptérre. Korcs út közben telefonon megszerezte operátornak Ritát, így egy cp, miszerint „mi a Galambos-Lindenfeld nyelviskola akkreditációs száma?” meg is lett spórolva. Köszi ezúton is!

A reptér ugye eléggé morc cp, mert jó messze van. A Piac utca- Kossuth után irány a Homokkerti felüljáró. Végig az úton haladtunk, és bár akadt forgalom, és pár lámpa, ami nem volt épp ideális színben, megállíthatatlanul száguldottunk a cél felé. Rávertünk az Epyc-Kata vonatra, bár végül is mindegy volt. A hirdetőtáblák a reptéren kissé ritkák voltak, és leginkább plakátmentesek, jó darabig kerestük is a nekünk valót, amit végül Korcs lelt fel. Epycék elhúztak visszafelé, én pedig kiosztottam magunknak egy kis off-road kitérőt, mondván, ha átkerülünk a kanálison, a Gázvezeték utcán lecsaphatunk az István út felé. Ezt másfél éve éjszaka már eljátszottam, ezúttal sár se volt, de sajnos út sem az építkezés miatt. Így maradt a Mikepércsi, és Katáéknak vagy öt perc előny.

Az Erzsébet utcán megcsíptünk egy friss zöldet, és nyélen be is csatlakoztunk kis kurtítással az úton való átkelés kapcsán. A zöld (majdnem) kitartott a

CP3: Teszkóig, ahová beszaladtam a 3 krémesért a csapatunknak, és miután a csengetésre előbújt az eladó, próbáltam úgy csomagolni, hogy nagyjából épen megússzák a fuvart, hátha lesz valami plusz pont az állapot függvényében. Itt eszembe ötlött, hogy megveszem Epyc elől is a megmaradt kettőt, de rondán nézett, hát letettem a tervről, meg amúgy is, volt francia krémes is vagy húsz darab.:D

Némi forgalomterrorizálás a parkolóban, majd a Kishegyesi közbeiktatásával irány a

Cp4: Cora. Itt Korcs lett a beszerző, bement megszerezni a húsárupult engedélyszámát, mialatt én Durcival eltakarítottam egy másfél literes ásványvizes palack tartalmát, a maradék mehetett a kulacsba, a táskazsebbe. Jó tanács: kulacsba szénsavas ásványvizet csak nyitott szopókával tegyél, mert kb 60 métert fogsz megtenni, mire ledobja a tetőt, és telibe locsolja a nadrágzsebed tartalmát, amibe a manifeszt is beletartozik.

A Füredin egy darabig megraktuk a bicikliutat, de komolyan mondom, életveszély volt. Konkrétan szemből majdnem telibe kaptam egy, a pofámba bámuló, és hirtelen útirányomba forduló hülyegyereket. Felnőttet. Az autók között már otthonosabb volt, bár a Böszörményin

Nem volt egyszeű átkelnünk de tempóból egy két kanyarral meglett. A

Cp5: Thomas Mannra érve Korccsal felszaladtunk (nem a lépcsőn) a dombtetőre, és gyorsan kétfelé indulva egyöntetűen 41 re saccoltuk a rönkvár belső oszlopainak számát. Nem volt más hátra, irány a Saquadah, a piac utcán. Beérve sehol senki, már úgy értem, bicaj, lent a pincében sem parkolt senki. Meg is örültem egy befutó elsőnek. Kicsit korán, jött a 3. manifeszt…..Leküzdve vágyamat Nitro torkának felszakítására, és vérének ott helyben való elfogyasztása, kimentem még egy körre.

Második etap: 26.3 km eddig összesen:31,4 km.

 

Nem „a harmadik”, hanem egész frappáns módon a Geográfiailag Egyszerűsített Checkpoint Itiner nevet kapta. Olvasd össze a kezdőbetűket.

A feladatok csupa visszautalás voltak az előzőekre, csak épp a kérdés volt más. Eléggé más ahhoz, hogy megint kimenj miatta, mert másra figyeltél…..Kicsit olyan ez, mint amit egy filmben láttam: Megmondják, hogy számold meg a zoknikat. kihúznak egy fiókot, 3 másodpercig nézik, aztán becsukják. Hány zokni volt benne? Jó, tizenhét. És hány piros?

Vonatunkhoz Tógyi is csatlakozott, így négyen mentünk a

Cp1: Simonffy 26 számhoz, hogy a parabolák után a légkondikat is megszámoljuk. 4-et láttunk, de a tetőn is volt egy. Bukta.

Cp2: Hidas presszó. Mennyibe kerül egy nutria? Kérdeztem is a segítőkészségéről már bizonyságot adó nénit a pult mögött, hogy mennyi is az annyi. Int, hogy ott van jobbra. Nézem az italárakat, aztán felvilágosítanak, hogy az ezer tábla közül vannak állatokhoz tartozóak is, melyeken többek között az eszmei értéküket ellensúlyozó, elpusztításukért kiszabható pénzbüntetés is szerepel. A nutria táblája e tekintetben nem tartalmazott semmit. Tehát nulla forint. De jó, holnaptól gyilkolom a kis akármiket ötösével reggelente!

Cp3 teszkó. Durci volt a soros, ő ment be a Friss áru részleg (friss><Teszkó. Röhögnöm kell.)

Vezetőjének nevéért. Ha ezentúl a süteményetek madzagot, ne adj isten nutriát tartalmazna, Brinkus Eleonórát keressétek.

Cp4: dupla pontért, irány a reptér! Megint. Nitro mintha említette volna, hogy időcsúszás, ne is menjünk. Na persze, ki hallgatna pont őrá?:D Kegyetlen tempóban verettünk a Külső vásártér utcán, felüljárón a busz mögött, Mikepércsin, Reptér felé. Bent meglett a hirdetőtábla lemarcangolt plakátjáról as Max fm hirdetése, irány vissza. Rita másodszor segített ki minket Lindenfeld ügyben, kihagytuk az off road részt, és kezdődött a hajrá a célig, arra számolva, hogy a Thomas Mannon a lépcsők számolgatásával nem kapnánk annyi pontot, mint amennyit a késéssel bukunk. Később kiderült, hogy lehetett 33, és 35 fokot is számolni, és ki kellett menni az ezt a számot viselő főút talán „viszontlátásra” táblájához olvasni valamit. Így utólag, nem hiányzott az életemből.

 Eleinte csak sejtettem, később átérve a homokkertin már tudtam, hogy Korcs szökésbe ment át, kifogva egy jó zöldhullámot, aminek a végén, majdnempiroson tudtunk csak átcsúszni Durcival. Tógyi bicaja eddig bírta, itt feladta némi szervizelésre a küzdelmet. A malomparkos befutónál még szívtam kicsit a bejutással, mivel az elsőre felvezető rámpánál már zárva volt az ajtó.

 

Bent már gyűlt a nép, betúrtuk a krémeseket, melyeknek állapota teljesen lényegtelen volt. Sajnos, az enyém pedig eléggé jól megtartotta a formáját, tuti dobogós lett volna.

A meghirdetett háziverseny bowlingban zajlott, ebben életem első gurítása tarolt, a többi felejthető volt, a fele a csatornába futott be…

A végén jött az eredményhirdetés, és akkor figyeltem csak fel rendesen, amikor az ötödik hely sem én voltam. Végül is bejött egy első, aminek örülök, mert egyrészt egy nagyon húzós futamot nyertem meg, másrészt ez a futam nagyon jóra sikeredett annak ellenére, hogy minden másodpercben utáltam Nitro-t. Mindegy, mert a végére elmúlt.:D

Harmadik etap: 14,2 km összesen: 45,6 km.

 

10.:Tamás 30p

9.: Ricsi 35p

8.: Durci35p

7.:Tógyi 40p

6.:Epyc 42,5p

5.: Kata 43,5p

4.: Korcs 50p

3.: Dagi 50p

2.: Enté 50p

1.: Csipisz 56p

Kutya dnf