Gólem alleycat memoár

Nakkérem, ez rakós volt! A vége nekem, mapsource szerint 41 kilométer....  A feladatlapom Buchunál veszett, így fejben kell összeszednem, hol is jártam...

 

Rajt: (csúszás15 perc, plusz az én tökölésem) a Hal közből, onnan el egészen a Halasi utcára végig a Kossuth-Faraktár-Vámospércsi utakon egy presszóhoz (és ennek a neve pl a manifesztről lenne lepuskázva....) ami a Veres Péter és a Vámospércsi sarkánál van. Itt a csilla által elémtett 2 db igen ritkaféle kresztáblából egyet sikerült azonosítani, tepertem is tovább a vátosból kifelé, el egészen a Kondoroskert utcáig. Innen jött némi off-road, ritmustalan hepehupára gyalázott útfelülettel, akadt némi sár, és a földút feltöltésére alkalmazott cserépkályha, és egy rakás építési törmelék. A kis utcákon navigálva jutottam el a Zala zug-ig. A feladat az volt, hogy fotózzuk a három "zug" névvel jelzett közterületet Debrecenben. Ebből ezt kiegészítő térképen megkaptuk, egynek a nevét adta közre a szervező, egyet pedig keresd magad mozgalom keretében találtam meg. (ez volt a rajt utáni tökölés...)

Innen kivergődtem a külső Létaira, amiről a Lahneren át a Diószegire. Itt külön köszönet a nagymagyarországos szélvédőjű egyénnek, aki türelmesen jött mögöttem amíg az út közepén haladva térképésztem. Gizella utcáról beborítottam a Vécseyre, itt egy darabig sajna a szembőljövő üres sávban haladtam, mivel az volt a simább.Átjutva a Monostorpályin, kicsit elkeveredtem a térképen, sehogy se leltem rá magamra. Végül a 3. száz méteren belüli megállás után memorizáltam a hátralevő utat a Matyó utcáig, amelynek sarkán Buchu várt egy színes, nyomtatott lappal, rajta 4 darab, számomra tökegyforma hímzéssel....hasraütéssel megszavaztam az egyiket matyóhímzésnek, és persze ez nem talált....sebaj, Kárpótolt az, hogy Levi is velem egyszerre ért be ide, és a további menetrendje fedte az enyémet....Egysíkú váltott vezetéssel (ő vezetett, én meg mögötte lószoltam...) kimentünk a Szávain, majd a Leiningenen a Mikepércsire, innen Szent Anna, Piac utca, Arany János. ítélőtábla shortcut, majd miután egy jóravaló dkv-sofőr bemutatta zenei tudását legalább négy "fasz-ka-lap" formájában, csak mert nem voltam hajlandó felmenni a szerinte nekem szánt járdára, full idegből Nyugati utca. Innen ki a Kishegyesin a Határ útra, ott kis keresés után meglett a keresett cég, és a tábláról elkészült a fotó. Hiányzott még jópár dolog, így kivágtáztunk a Cora felé, majd a Füredin vissza a Szabó Lászlóig. Ebben az utcában szúrtunk ki egy boltot, ahol is megvettük a feladatlapon szereplő két túró rudit, persze a kért ÁFÁS SZÁMLÁVAL megfejelve.....A Határ úton megismert cég nevére kérve, amit előre megkaptunk címestül a feladatlapon.

A közelben volt a szintén feladatot rejtő játszótér, innen is egy fotóval távoztunk. A Vezér utcán, majd a doberdón repesztettünk a Nagyerdei Körútig, innen a Főnix csarnok felé fordultunk az utolsónak szánt cp hez, a Sámsoni út-vasúti sín kereszteződéséhez közeli Kantár-zug hoz.

(Elírtam: Kantár helyett Kengyel zug, de hát lovon van ez is, az is....)

Azért nem mentünk ki a Sátor zughoz, mert bár az közel volt, de a szintidő után percenként pontlevonást kaptunk volna. Utólag jól kibasztunk magunkkal mindketten, mivel az így elveszett pontokat a "zug- bónusz" 1.5 ös szorzója simán fedezte volna. Ezzel buktam is a 3., Levi a 2. helyet.

a száguldozásban egy komoly bónusztól is elestem, ez volt az állatszobrok fényképezése. Hirtelen csak 2 jutott eszembe ilyenből, a max limit 7 volt, és sajna nem is sejtettem, hogy pl az Agrárnál helyből adott lett volna öt darab, plusz a kettő, ami beugrott. Így nem lett Gólemállat fotóbónusz sem, sikerült is egy 4. helyezés.

A verseny remek volt, kicsit összejött a sok piros lámpa, szoptam a fotózással (kell egy új telefon mostmár tényleg!) nem tudtam pakolászni a kerón a feladatlapomat+a térképet, hiányzott az ehhez szükséges apróságnak, de mégis praktikusnak számító lámpakonzol.....

Helyezések:

1 Kata; 2 Nitro; 3 Levi; 4 Csipisz; 5 Kaller; 6 Csocsó; 7 Epyc; 8 Kutya; 9 Ákos; 10 Ildi; 11 Jancsi; 12 Ádám