Harmincplussz....avagy bolyongás a ház körül

Többi kép itten ni.    Egy beszámoló Korcs csapatának útvonaláról meg itt!

Tehát. Mint ígértem, írok...:D

Megelőlegezek egy gratulációt az újonnan hozzánk társultaknak, és kösz hogy jöttetek!

Reggel azzal kezdtem a melómat, hogy lecseréltem az 50-es lánckerekemet 42-esre. Így utólag, ez jól jött, néhol elég erős volt a szél, és a relatíve rövid távokon jobb volt ezzel menni. Eszter is meglátogatott, túrtam neki egy használható középtányért, nehogy már ezen múljon a versenyhangulat. Kicsit korábban dobbantottam a boltból, hogy legyen időm kajálni valamicskét. Kettő előtt 15 perccel az otthonomtól 2 percnyire levő rajthoz robogtam, ahol már várt a mezőny egyharmada. Összegyűltek a többiek is, majd kettő után a szervező is megérkezett. Amíg Nitróra vártunk, Liváj felvázolta, mi is lesz a felépítése a versenynek.

Számháború. Négy csapat, akik 4 különböző helyen kapják meg a manifeszteket, amelyeken más- más feladatsorok vannak, kisebb átfedéssel. A csatatér a Csapókert, Acsádi-Vámospércsi-Mátyás király-Berzsenyi határokkal. Tizenkilenc indulóval számolva ez egy picsányi asztal volt, néhol asztalnyi picsákkal...

Ha már az előző mondatban emlegetem, Nitro meg is érkezett fél óra késéssel. Feltette ő is a rajtszámát, vigyázva mint mindenki, hogy ne csekkolják a többiek. A csapatom Dagi, Enté, Kata, és Soma lett. Rohamtempóban húztunk a kijelölt rajtunkhoz, ahol Csilla várt minket a feladatlapokkal, amiket lázasan egyeztetni kezdtünk a térképpel. Néhány utca a nyomtatott térképen hiányzott ugyan, de sikerült minden cp-hez tenni egy jelet a végére. Megérkezett Nitro is, letakart rajtszámmal persze, aztán épp mielőtt indultunk volna, visszatért azzal a szöveggel, hogy folyton leesik a lánca, részéről ennyi.

Azért kattintott pár képet a számainkról, majd műszaki gondokra utaló jel nélkül ment is tovább...:D

Somával elindultunk dél felé, hogy a halasi utcán a Full presszóban beérjük  az időkapu nyitásakor Csillát. Ő adta a feladatot, hogy jártunkban-keltünkben lőjünk egy 30-as tábla fotót.

Innen a Munkás utcába folytattuk utunkat, ahol a 33 szám alatti grunddal szembeni udvaron levő szerkezet volt a megfejtés. Ezt benéztük, egyrészt mert a 33 számon egy ház állt, másrészt, mert volt ott egy grund, a közepén egy hűtő roncsával, ami megfelelt a szerkezet szóra, így elő se vettük a manifesztet. Én a cp-ig kerestem a szélkereket, amiről sejtettem hogy valahol itt láttam egyszer, és valóban, az is volt a feladat, mint a verseny vége felé ide visszatérve megtudtam. Vissza a Sólyom felé, ahol Eszterékkel futottam szembe, az egyik ellenfél csapatból. Szlalomoztam kicsit, hogy megnehezítsem a szám leolvasását, majd lefordultam előttük a Kertész utcán, célba véve a kiinduló ponthoz közeli 2 cp-t. Az egyiknél kisebb tudakolózás után a szervezőnél, megleltem a betonoszlopot az "mpk" betűsorral. Az ejtett zavarba itt, hogy egyetlen "oszlopot" láttam, egy villanyoszlopot, azon pedig egy eboltás plakátot, cirka ezer betűvel.... A keresett objektum ezzel szemben a bokámig ért.

Begyűjtöttem még a Berzsenyi utcán levő bt nevét, majd vissza a Veres Péteren levő körforgalomhoz, ahol kicsit kerülgetni kellett az ott cápázó ellenfeleket, akik rajtszámra vadásztak épp, a sajátjukat letakarva. Végül is, a szabály nem szólt arról, hogy nem lehet letakarni, így én is rásegítettem a manifesztet "véletlenül" a menetszéllel a kartonomra. Igazából a számháború része hidegen hagyott, de megzavart annyira, hogy ismét elnézzem a feladatlap instrukcióit, így egy gyors forduló után Entével levadásztuk az egyik tábla hátán a skidmark levonót. Innen a Veres Péter-Szűcs István sarkon levő fogadóhoz mentem a következő időkapuhoz, ahol megtudtam a befutó címét, amit Dagiéval azonosítottam. így alapjában véve semmi előnyöm nem származott abból, hogy előre tudtam, mivel egy ismerős korábban elszólta magát, hogy jön a célhoz ő is majd a verseny után Danihoz. A poént nem lőtte le.:D

A mögöttem útonállóskodó rajtszámvadászokat egy bicajemeléses autó-kerítés között végrehajtott manőverrel ráztam le, jöhetett a Szabó Pál utcai cukrászda. Itt megtudtam hogy írásban 99 ft a kókuszgolyó, a többiek szóban százast kaptak, nekem mákom volt, mert azonnal megleltem az üvegezett pult mögött. Benéztem a Hajós Alfrédra kiegészíteni egy borpince hirdetőtábláját, majd gyorsan felkerestem a Hőforrás presszót az Acsádin, megtudni, milyen osztályba tartozó szórakozóhely. Ha már ilyen közel jártam, ránéztem Tibire is, ahol egy kisebb kérdőív fogadott, amelyen az ötből kettő sikerült is, ezzel előrevetítve egy csúfos hibát, ha épp megkérdezik töri érettségin, ki lett Kossuth után a hatalom gyakorlója kis hazánkban.

Jöhetett a röpke látogatás a Kálmánchelyi utcán a főnökömnél, aki épp akkor ért haza az endurocross versenyéről, és a házszáma feletti valami volt a küldetés tárgya. Ezután a pár száz méterre innen található Szabó Pált kerestem a Mák utcában, akiről megtudtam, hogy karosszéria lakatos. Jöhetett a visszatérő a Munkás utcába a szélkerékhez, majd a Laguna presszó a Szitás utcában, egy vicces feladattal, mely szerint össze kellett gyűjteni a Sólyom utcára érkező, tehát onnan behajtani tilos táblával ellátott utcákat a Budai felől. azért nem ment fejből, időközben találkoztam Sanyival is, és remélem, sikerült a nose wheelie fotó!

Még begyűjtöttem egy fotót a Mátyás Király utcai könyvtár nyitva tartásáról, menetben összefutva Kutya rajtszámával. Ahelyett, hogy megkerestem volna az egészen közeli Szilágyi Erzsébet nevű, eddig számomra nem is létező utcát (azért legközelebb melóba menet felkeresem.) léptem is a cél felé. Sanyinál megálltam kicsit fényképeket nézegetni, és begyűjteni három számot..... ezzel meg is volt tizenkettő, ami egész jó arány ahhoz képest, hogy nem érdekelt a számosdi.

A célban Daninál nagy volt a nyüzsgés, de még nem sejtettük, hogy mi van a garázsban.

Persze hogy a sumákolás arról szólt egész hónapban, hogy itt lett felállítva a Goldsprint az első éles futamhoz, nem pedig a Koronában. Elvégeztem rajta még pár simítást, és lezavartunk néhány tesztkört. Eleinte kicsit nehezen forogtak, de gondolom, a görgők is le voltak tapadva, a bicajok is frissen lettek összerakva, ez okozhatta összességében a dolgot. Kb háromnegyed órányi tekerészés után úgy futott, mint ahogy elő van írva. még a hangja is csökkent valamicskét.

 

Demónak nagyon jó volt ez a "garázsmenet". A felmerült hibákat javítjuk, és lassan lehet figyelni, hol tűnik fel ismét a Debreceni goldsprint. És lehet jönni, és megrakni nyélen!

Egy kis mókázás a számháborús csapatszínekkel...:D