Ixos beszámol!

 

Örs

 

Hát akkor azt hiszem, én is adós vagyok egy beszámolóval. A feladatok rendszerezése még mindig nem a legtökéletesebb volt, de alakul a dolog.

Mikor megláttam a feladatlapot, azt mondtam magamban, hogy ez sem lesz meg. L

Kicsit kétségbe estem, amikor a feladatlap után mindenki elindult, én meg még ott toporogtam, hogy nehogy lekéssem az első időkaput. (előző versenyen ezen szálltam el nagyon) Így szerencsére jutott még nekem kerék, amivel a nyeréshez elegendő 4 pontot be tudtam zsebelni. A kerékkel elindultam elkészíteni a fotót, majd ész nélkül nekiindultam, hogy leadjam. Szerencsére eszembe jutott, hogy a Halköznél van egy CP, amihez még sikerült visszaforduljak. Addig viszont már nem járt az agyam, hogy az állomásnál megnézzem a nyitva tartást. Leadtam a kereket. Megnéztem mennyi idő van még a következő időkapuig. Úgy néztem, hogy az MM-es és a Jerikós CP még belefér. Az MM-es mélygarázsból már nem a szokott úton jöttem ki, hanem átpréseltem magam meg a biciklit azon az alig méter magas kis részen, ahol direkt kijutás volt az utcára. A Jerikó dombnál kicsit nehezen, de meglett a macsesz (még meg is jegyeztem magamban, hogy milyen leleményes az a Lecsa, hogy nem kitűzi, hanem elrejti a fűbe… J ) Odaértem a Böszörményi dombhoz időkapu előtt 2-3 perccel. Felmentem a tetejére, senki, körbebicikliztem, és közben lestem, hátha valaki civil majd megszólít, hogy nála kell lejelentkezzek de semmi.

Közben befutott Kata is, aki meghozta a szerencsémet, mert mikor felmentünk a dombtetőre, akkor már ott volt Lecsa is, és megkaptuk a következő feladatot. A garázshoz 3-asban mentünk… csatlakozott Csipisz is. Energia spórolásként  csak én szaladtam fel a garázs tetejére, hogy lelessem a macsesz nevét. Gondoltam, így legalább nem kell lakatolni. Csipisz nem így gondolta, mert ő a biztonság kedvéért lelakatolta a biciklimet, nehogy valaki ellopja nekem… J Köszi!!! Innen irány a Göcs, amivel egy körből le akartam rendezni a Katalin utcát. Azonban a Göcstől még vissza kellett egyet kerülni az ördöghöz. Onnan Katalin utca. Már csak 3 CP maradt: Petőfi tér, Modem, Gyepüsor. Dilemmában voltam, hogy a Gyepüsor előtt melyik CP-t vegyem előre, de a sor eldöntötte (nagyjából) Jövet a Sámsonin megláttam a síneket és akkor jött az ötlet. Melyik a legrövidebb út az állomáshoz? Hát a sínek mellett. J a végén már nem tűnt olyan jó ötletnek, az Ótemető környékén inkább visszatértem a rendes műútra. Petőfi tértől Modem. 2 kört is csaptam, mire észrevettem a TC figurát. + innen még kellett Jazz-es kört menni, és irány a Gyepüsor, majd Piac utca és Zöldfa.

A végére 34 km-t nyomtam le, és azt hiszem, hogy én voltam az, aki a legtöbb versenyzővel, és a legtöbbször összefutott. Ahogy számolom nagyjából 25 Km-ből is meg lehetett volna úszni az egészet. De majd még fejlődök… J

Köszönöm a lehetőséget Lecsának!