Ac/dc epyc klaviatúrájából

Írok már én is pár sort a tegnapi alley-ről. Mivel életem első kóbormacskázása volt, már az elején elkönyveltem, hogy ááá, nem lesz itt semmi se és akkor rámegyünk az uccsó helyre,de azért Duna előtti intenzív tartományban pörgetett edzésnek jó lesz.

Kikapva a feladatlapot jött a "tudtam, csak nem sejtettem! 21 Cp, összekeverve, de azért kis matekkal (ismerve Örst és a logikáját) ügyesen fel lehetett fűzni őket a város különböző tartományain belül egy "drótra" Hirtelen ötlettől (és érzéstől) vezérelve megcéloztam a város külsőségeit inkább, mint hogy a belvárosban vadásszak alacsonyabb pontokra. Gyors útvonalterv, let's go! Első utam a Zsibire vezetett, de útközben tudtam, hogy a Csonkán még vár rám egy CP, ahol sikerült 5 pontot összeszedni. Innen fel a Szent-Annára, majd Vágóhíd és megérkezés a zsibire, ahol már vigyorogva várt rám a 10 pont Ez begyűjtve, irány a DRKK a Hétvezéren keresztül. A Vámospércsire ráfordulva bekaptam egy pirosat és mivel ismerem a kereszteződést, nem mertem berongyolni a pirosba, így vártam. Egy kolléga közben szépen elslisszant mellettem, erre vérszemet kaptam és a zöldnél kilőve lefordultam a kerékpárútra és ezen nyomtam végig. Szemben jött Kutya, akkor már tudtam, hogy a 8-as lehet az enyém, de szerencsémre egy 9-es várt rám Gyerünk az MFK-ra az Ótemetőn keresztül, ahol becsúszott egy 8-as. Innen át a Meteor mozihoz, ahol szintén egy 8-ast kaptam magamhoz, majd a Csillag utcán ki a Csapóra, gyerünk a Hódosra! Itt a Kassain tudtam tempót menni, így meg is lett 8-as. A temető közel volt innen, nyomás hát oda, ahol szintén a 8-as várt rám. Kicsit rövidíteni szerettem volna, hogy a piros jelzésre merőleges földúton rövidítek a tüdőklinika felé, de országútival és ilyen esőben nem akartam ciklokrosszolni, így az Ady Endrén vissza nyomtam tempót menve a Nagyerdei körútig, ahonnan irány a tüdőklinika. Ott nem találtam CP-t, majd pár járókelővel diskurálva és lefixálva, hogy valóban ez a tüdőklinika és nem b*sztam el a dolgot tovább mentem inkább. Mivel totál rommá áztam és a feladatlapom is kuka lett (szétfoszlott egyszerűen), innentől fejből kellett mennem. El is indultam a Teniszkéhez, amire, mint utólag kiderült, rosszul emlékeztem, mert ott nem is volt CP (a Fapumára kellett volna menni, azzal kevertem össze). 2-3x elmentem a Teniszke bejárata előtt és be is mentem a DEAC-ra, hátha ott, de mivel kuka lett ez a pont, elindultam hát a Doberdóra. Itt sikerült a 7-est megcsípnem, majd szintén egy jó sebességet menve a Hétvezéren, ráfordultam Károli Gáspár - Szabó Lőrincre és célbe vettem a Corát. Sajnos itt is már csak dummy CP-re bukkantam, így vissza vettem az irányt, hogy elkapjam Örst. Közbeiktattam a Majomparkot, ami csak a középső ujját mutatta felém jelezve, hogy itt is csak dummy pont van ídesöcsém. No, nem gond, én megpróbáltam, irány Örs! 1 kör után sikerült is megcsípnem (10p) és elkísértem a Nagyállomásig, ahol egy lerabolt CP várt rám a maga kőkemény 1 pontjával < Időm mint a kender, gyerünk ki a reptérre még, hisz' ott egy biztos 10-es vár még rám. A Mikepércsin megnyomtam rendesen, majd ráfordulva a Peugeot szalon melletti reptéri útra rákapcsoltam jobban. Itt már full sötét volt, csak a villámok világították be az utat (köszönet érte!). Eleinte nem találtam a CP-t és a szekus is kizavart a tarka f*szba a reptérről, hogy itt aztán biztosan nincs ellenőrzőpont, meg aztán a járatok is jönnek-mennek... Majd telefonos segítséget kérve Levitől begyűjtöttem a 10-et. Ekkor már 21:22 volt és nagyon kellett tempóznom, hogy visszaérjek a Zöldfába. Kicsit kicsúsztam az időből, így 84 helyett 82 pont lett a vége, megszerezve ezzel a dobogó 3. fokát (nagyon meglepődtem. Lehet kevesebb kilóméterből is megoldható lett volna a dolog, de tulajdonképpen ez sem volt sok és edzésnek tényleg kiváló volt. Nagyon tetszett az egésznek hangulata! Nem voltam még alleycat-en ezelőtt, de szerintem ez az 1-10-ig pontbegyűjtés baromi jól sikerült!!!! Nagyon motiváló volt, hogy nyélen rakd, majd ing-gatya, hisz' minél gyorsabb vagy, annál több pontot rabolsz el Szuperül éreztem magam, még az eső is jól jött, ami a DRKK-ról visszafelé folyamatosan verte a fejemet és a szó legszorosabb értelmében ronggyá ázva kellett nyomni Kellemesen elfáradtam és köszönöm a lehetőséget, hogy alleycatezhettem ilyen nagyszerű emberekkel egyet! Mindenkinek nagy gratula a tegnapi napért!