Wanted!

Egy az egyben a skylab oldaláról:

A tovább után képek

"Oi!


Ezúttal szomorú hírünk van. Vmi sz@rjankó ellopta a Toldi moziban kiállított 3 festett vázunkat. Pontosabban 2 a Csepelé volt. (Hogy ezt hogyan sikerült a személyzet szeme előtt megcsinálni, az számomra rejtély.) Itt jönnek a képek, melyikek azok. Kérünk mindenkit, hogy mindenhol, ahol csak tudja propagálja a tényt, próbáljuk meg lehetetlenné tenni az eladást.

JA! Annyit még ehhez, hogy tesztvázakról van szó, szal nem ajánlatos ragni nekik.

Egyúttal jegyezze meg mindenki:
SkyLab jelzéssel ellátott váz CSAK RENDELÉSRE készül, KERESKEDELMI FORGALOMBA NEM KERÜL! Ha mégis, akkor azt nálunk lehet ellenőrizni, vagy valszeg lopott."
 




"Ezen felül, én esküszöm, hogy tarkón verem azt, aki alatt meglátom, nem érdekel, hogy "én csak vettem, nem tudtam hogy lopott". Ilyen egyedi cuccokat nem lehet csak úgy venni. Ha +veszed, cinkos vagy!

Minden segítséget előre is köszönünk.
Béke Veletek!
Kénköves pokol azokra, kik keze benne van a dologban. Arra is, aki tulajdonolni fogja."
 
Kicsit talán nyers megfogalmazás, de szerintem valamennyien feldúltak lennénk egy ilyen eset után.