Art series VII: Vanilla cycles, Hufnagel cycles

Ma olvastam HBalage cikkét bikemagen, és itt akadt meg a szemem egy neoretro gyártó bicaján. Persze hogy a Speedwagenen...

A gyártó a Vanilla cycles, a teljes bikemagos cikk is olvasandó, érdekes és tartalmas!

Az ilyenkor szokásos képkutakodás közben bukkantam a Hufnagel cyclesre. Korábban egy bikemagban már olvastam róluk, valami hasonló környezetbe illesztve:"A Mézga családban nem egyszer hallottuk Mézgánétől -Hogy én miért nem a Hufnágel Pistihez mentem feleségül... aki így nem tehetett mást, mint emigrált, és megalakította kerékpárkészítő műhelyét."

Hát igen, van egy pár szép Pista gépük, Nekem a Brendan- féle track en akadt meg a szemem, de azért a Bob nevével fémjelzett darab is nyálelválasztásra késztet...

És egy kazalnyi fotó az albumban!