Recycle: Robotok bicajalkatrészből

Még babakocsiban tologattak, amikor anyám felfigyelt arra, hogy hajlamos vagyok 2-3 csomag műanyag ruhacsipeszt becsempészni a bevásárlókosárba, hogy aztán legyen miből építkezni otthon. aztán jött a lego, először csak simán, aztán Technic, aztán a bicajok. ahogy emlékszem, világ életemben szét kellett mindent szednem, meg összeraknom. Ha nem ment, hát valami mássá...

Ő volt az első robot. Az anyagot Roland és Csontos szállította még a bringás bolhapiac első megrendezésekor, aztán ott helyben elkezdett alakot ölteni, megtetszett a dolog, gyorsan elvettem Rolandéktól, nehogy már ne én fejezzem be, ha már nekem jutott eszembe a szemetet riszájkül módon összeszerelgetni-valamivé...:D

Először a Felvarrom oldalán találtam ilyesmit, meg is tetszett, de valahogy semmi ötletem nem támadt ami úgymond nem lett volna befolyásolva. Aztán elkezdtem direkt másféle cuccokat összegyűjteni a boltban a bontott lomok közül, hogy még véletlen se hozzak össze egy hajtókart két pár fékkarral pl...:D Nálam a fő stílus-és kötő-elem a régi csapos fékpofa rögzítőcsavarja, ami egyrészt hozza a 90 fokos csatlakoztathatóságot, másrészt egész könnyen beszerezhető.
Ez igazából nem is annyira recycle, mivel hát egy működő tárgyból csináltam valamit, ami relatíve semmire sem jó, max levélnehezéknek, bár utóbbit is online végzem, így erős túlzással marad a dekorációs elem funkció. Amíg csinálom, tök jó elfoglaltság, kilóg a nyelvem a szám szélén a nagy koncentrációban meg minden, szóval tök jó dolog egy ilyet összecsavarozgatni.