Clockwork

Az ötlet már felmerült egy ideje, de a szándék nem vitt el a kivitelezésig. Mostanáig. Leakasztottam a falról a több mint 4 éve ott lógó összehegesztett és szemcseszórt lánckerékegyüttest, és nekiláttam a faliórának amit évekkel ezelőtt megálmodtam. 

100_0359.JPG

A legózás közepette sem feledkeztem meg a vezérelvről, vagyis azon elhatározásomról, hogy igyekezzek a lehető legtöbb összetevőt bicajalkatrészből kihozni. A ht anyák rögzítik a számlapot, és egy, mindkét végén menetelt küllődarab (köszi Gyöngy kerékpár) tartja helyén az óraszerkezetet.

100_0357.JPG

A Mavic karbonküllő mutatók sajnos elmaradtak, mivel nyomuk veszett. Maradt egy régi, egyszerű faliórából mentett alu szett, amely végül is talán jobb is ehhez a darabhoz.

100_0353.JPG

Óraszerkezet gyanánt egy csendesen működő, ketyegésmentes darabot szereztem be, melynél a másodpercmutató megállás nélkül forog, nem szakaszonként ugrál. Ketyegni nem ketyeg a cucc, ellenben halk kaparászó hangja van. Jól mutatott a falamon, de végül beteljesítette a sorsát: átkerült a tulajdonjog Epyc és Jucus kezére, akiknek ez úton is kívánok rengeteg együtt töltött és végigtekert boldog évet az esküvőjük alkalmából!