A rekordokat döntögető Aktuál alleycat

Krisz pár hete beígérte a minimál szervezésű lowbudget alleycatet, csak amolyan "összejönni és biciklizni egy jót egymás ellen" jelleggel. Az indulók nem jelentkeztek a késő őszi (hol van még itt a tél...:D) időpontra kézzel-lábbal, de szép mennyiségben jöttünk össze, és ha jól számolom, a mezőny tetemes hányadának ez volt az első alleycatje. Ez simán rekord. Nem ért minket csalódás, az egyszerű szervezés nem jelent feltétlenül egyszerű munkamenetet...

A koncepció a következő volt: adott 60+ cp (újabb rekord!) amelyek két, a3 as lapokból hosszú szalaggá fűzött tekercsen lettek közzétéve a halköz macskakövére teregetve. Négy percig lehetett memorizálni a cpket, ezalatt tilos volt bármilyen adatrögzítésre alkalmas cucc használata, úgy mint fotózás, jegyzetelés. Ha 30 perc után valaki visszament, újabb 4 percet kapott ugyanerre, és 1 órával a rajt után ismét. Vagyis 2x lehetett visszamenni, összesen 3x memorizálni. Persze ez alkalmanként 20 cp, mindezt még betűrendbe is szedve, szóval mondom én, hogy nem egyszerű. Minden memorizálás mellé kaptál egy +cp-t, ahol megemlékezve a hülyepicsás facebookos "láccikatelefonomis" képekről, valami kirakatról kellett mandínerbe pózolós erotikus töltetű képet lőni. Az első a Fórum nem csekély üvegfelületét jelölte ki e célra. A másik 2-t nem tudom, mert nem volt kötelező visszamenni memózni, és nem is éreztem szükségét.

201212011122.jpg

Randombünti a Fórum mellett.:D

A koncepcióban szerepet játszott az általam még sosem látott Kód című aktuális műsor is. A cp-k klasszikus fotózósak voltak, annyi kitétellel, hogy a megjelölt objektumon kívül a készítő is legyen a képen. (Aktuál fészbúkpózolás.:D) A lefotózott torony/híd/autós darukért egy egy pont bónusz járt, tekintve hogy elég aktuális az is, hogy az egész város egy építési terület...
És akkor a menet.
Azt se tudtam merre induljak, majd eszembe jutott egy régebbi alleycatról egy daruzós cég az István út végén, meg az állomás rakterületén is áll pár daruhíd. Kifordulva a Széchényire menet közben az ítélőtábla mellett is állt egy, telefon elő, klikk. menet közben lehetett gyűjteni a képeket, kisebb lassítással még értelmezhetőek is maradtak.:D

ka.jpgKata a 22 emeletes tövében

A Mechwart is beugrott a sarkon, katt. A Szoboszlain haladva célom felé eszembe jutott a Jégcsarnok cpje is, így útitervet változtattam, mondván, hogy majd visszafelé útba ejtem a Nagyálló körüli cp-kel együtt a darukat. Ez nagy hiba volt, mert menet közben csak beugrott mindig néhány cp, meg amit annak sejtettem, azt is befotóztam, bár utóbbiakkal buktam mindig 4-5 másodpercet, de nem tűnt soknak. Végül is soknak bizonyult, mert a befutóra 6 perccel előbb értem csak be, pedig ha van még mondjuk 15, máshogy festene a dobogó.:D
A Jégcsarnokhoz érkezésem előtt még a Nagymester telephelyén lőttem egy darut, majd miután épp szembejött Mónár, még lelőttem a Lidlt is, hátha. (FIGYELEM! HATODIKÁN REGGEL HÉTKOR NYIT!)


slapi.jpgSlepi a Göcs "Gyorsulás" szobránál

Innen eltipliztem a Metro felé, menet közben sejtés alapján megörökítve a csodálatos Tócóskerti állomás épületét is (Jó messziről) A Metro után elmentem Epycék esküvői fotózásának helyszínére a házgyárhoz, ahol simán belefért egy képbe 3 híddaru, és bónusznak egy gém is. Visszafelé még lőttem egyet a Kikáról talonba, és az ex Cora Auchan is megörökítésre került. A Decathlon a füredin egy tuti cp volt, vele szemben állt egy daruskocsi is. Lejjebb a Laktanyával vakra vetődtem, de a Kenézyről készült fotó nem volt hiábavaló. Innen a szintén biztos Honvédtemető, majd egy több mint valószínű füredi úti meki következett. Városunk büszkesége a 2-es villamos "út" vonala is megörökítésre került, majd Malompark, és régi sörkert fotók is készültek. A máltain sajna a játszóház volt a cp, ezt buktam, de az egyetem főépület ismét egy biztos pontként maradt meg. A békás tó útba esett

csip2.jpga télen nyáron egyaránt gyönyörű csónakázó

felé, ez utóbbi pontot is ért, csakúgy mint szemben az Aquaticum. A Divinus sajnos nem, de feljebb az Atommagkutató udvarán a cascade gyorsító megint csak nyert. Szemben (a bordélyház!) a Méliusz központ is jó tipp volt, kevésbé mint a Hadkiegészítő parancsnokság, de úgyis ott volt az Ibolya mellett. Még elgurultam a Fórumhoz egy tükörképes képre, majd innen visszafelé jöhetett egy vakvágány városháza, majd pontért a nagytemplom hátulja, a Modem, itt Gólya is a képbe került, aztán a Déry-Múzeum, kicsit beljebb pedig az Aranybika domborcégére. A víg mozi rusnya bejárata is megért egy megállást, azután még elmentem az ítélőtáblához lefotózni a darut úgy, hogy nem takarja ki az ujjam.


468379_4082041406252_255249294_o.jpgGeri a Fórum ablakába'

A legtöbb darum így nekem lett (hurrá!) és mint feljebb említettem, ha akad egy kis időm még, kétszer ennyi lenne.:D A befutó után a képnézegetés viszonylag gyorsan ment, talán Fiftynél tartott egy darabig az 1. generációs vga telefonkamera miatt...:D A futam alatt a versenyzők által készített fotók száma is rekordszám, azt hiszem ebben megegyezhetünk.

Az eredményhirdetés előtt a két poloban is újonc Marci és Laci leléptek, így ők kimaradtak a számolgatásból. A kilencedik a szintén elsőbálozó Lediju Gergely lett, aki kicsit késve futott be. Őt követte Fifty, a hetedik Durci lett, a hatodik István, ötödik helyen végzett Slepi, negyedik helyre pontozódott a Macicsoportot képviselő Geri, Nekem jutott a harmadik hely, Soma papó a második lett, a dobogó tetején pedig Kata pózolt:D
Nyereményként kiosztásra került egy igen komoly műszaki színvonalú szerszámkészlet, melynek tervezésekor figyelembe vették hogy ne hagyjon semmiféle karcolást, külsérelmi nyomot az alkatrészeken. A Katyusa tombolán Slepi nyert egy pár nadrágszárpántot, miután az én nevem, amit Dórika kihúzott, nem ért.:D