Dzsoniból pro rider

Debreceni Ildikó

 

A mai nap egy roppant fontos lovas tevékenység végrehajtására kényszerültem, a messzi távoli (lóval talán tényleg az) Paripa Csárdában, GPS híján az út kicsit hosszúra sikeredett volna, így Jánosunk (aki előzőleg a winchesterben jól betárolta az Erdőspuszták összes lehetséges földútjának útvonalát) segítségét igénybe vevén indultam útnak. Előzőleg felkészítettem (vagy inkább jól beijesztettem?? :P) utastársam, milyen jó is az mikor a lópata és a küllők találkoznak (mert ugye előfordulhat ez is) illetve méginkább elrettenésre késztettem ezzel a videóval. :)

A végkifejlet az lett, hogy a nyihahát nem lehetett leválasztani János és a bicikli kombinációjáról és végére Jánosunk is meglepő könnyedséggel tűrte, ahogy egy 6 és fél mázsás állat, a maga 180-190 centijével lép-üget-vágtázik közvetlen mögötte.
Íme a bizonyítékok:
http://kep.psharing.com/413702.jpg
http://kep.psharing.com/413704.jpg
és... a nap fénypontja,  amikor az spd cipő és a kengyel találkozik

by: Ildiii (kihasználva János admin jogát :P )