Bike Check: Kutya Jason-ja.

Miért éppen Jason névre kereszteltem? Egyszerű, ma péntek, 13.-a volt. Jelentjük, a gépállat egyben van, némi simogatás még ráfér, de az már biztos, hogy haladós darab lesz. 52/16. Ez-az még cserés lesz, sajna a mérleg eszembe sem jutott, de biztosan nagyon jó tömege van, úgy érzésre 8 és 9 kiló közé tenném. Láncvonal meg jobb nem is lehetne:D

Valahogy irigylem a Kutyát. Jó hosszú virgácsa van, így megteheti, hogy egy bazi nagy vázon is kihúzza a nyeregcsövet. Ez lehetővé teszi számára, hogy olyan bicajt hajtson, amelynek az arányai valami miatt bejöttek nekem mindig is. Nem hosszúkás, hanem rövid, és magas. Ha jól megnézitek, majdnem köré lehet rajzolni egy szabályos négyzetet. Én is erre az arányra törekedtem, ezért az spd, és a 170 es kar. Valahogy nekem baromira ez adja vissza egy ilyen kaliberű bicaj igazi lételemét: a száguldást.