2009.12.27. Welcome Homi alleycat, Lecsa rendezésében


A szemerkélő, mindent áztató esőben egy órával a kezdés előtt már a városban keringtem, nem volt jobb dolgom, otthon ülni küllőkön legkevésbé akartam.Szereztem 2 zacskót a két zokni közé, hogy túléljem az estét.........
A gyülekező tömegesre sikeredett, nem kellett beváltani az ígéretem, miszerint egyedül is lenyomom.....
A szokásos módon összeszedtem fejben a cp-ket, és a máltai volt az első utam, miután Jánost leráztam.Mazsival itt futottam össze.Leskideltem a dombról, majd vissza a füredi útra!A pofonegyszerű válasz biztos tudatában még a máltain kinéztem Mazsi hq-ét a térképen, ott is volt ahol sejtettem. Innen tovább a jégcsarnok felé.Csire Sanyika lakhelye útba esett, meg kellett egy kilincs is.....Á, csak vicc, Márkó a tanúm, aki utánam jött!
A jégpályán láttam az elterelésnek szánt kulcstartón kívül a cipellőt is.
a következő cp ig volt még 17 percem, szóval a már jól bejáratott chili-to-chili útvonalammal hipertéri meghajtással lerobogtam a zöldfa utcába a két várakozó "nőstényhez", egyikük Levi volt.....
Óriási örömömre táncikálnom kellett, amiben profi vagyok, egy mammut kecsessége és egy 1200 tonnás hidraulikus présgép kifinomultsága ötvöződik bennem....
Innen már csak a Bocskai kocsma volt a belvárosi feladatok közül, ahol összefutottam Jánossal.Azt mondta, ő ki nem megy a reptérre........
Én viszont igen, szóval a kelettervig kinn az úton, aztán a jó kis pocsétás keróút....
Itt kutya úr jött szemből.
Később lefordultam a reptér irányába, jó egy kilométert offródozva, közben olyan úton, ahol megcsíptem azt az 1% BANG!_BANG!-ot, ami nem felütéssel végződött.
Kissé gyanús lett egy elkavarás, vissza a mikepércsire, és kicsivel feljebb már meg is volt a reptérre vezető valódi út....
Itt majdnem telibevertem kb 40-nel a keróút végén a drótkerítést....
A táblát felleltem, és elhatároztam, hogy rövidítek a gázvezeték utca felé....végülis rövidebb volt, csak helyenként tengelyig ért a sár, ami fixivel khm...mókás volt.
Innen keresztül a városon a fórum felé, persze a franciapékség kötelező meglátogatásával, kokóscsiga végett!
Itt derült ki később, hogy Jánosunk biza odaveszett a sárral vívott küzdelemben, mivel ő is bevállalta a repteret, meg a "rövidítőt"....Egyből a füredibe küldtük, mi pedig megmásztuk a fórumot levezetés végett.
Odafenn volt egy rögtönzött skid versevy is, amin persze én szívtam, mivel az 50-18-at kis pálcika lábaim állatira felgyorsítják, de blokkolni nemigen tudják hosszú csíkok készítéséhez.....
Gratula mazsinak, az én diszpécserem nem lelte a reptéri adatokat, pedig akkor más lenne a felállás......
Azzal meg hogy nem volt kissebb áttételem amit tőle szereztem volna be, remekül bojkottálta a gyorsulási képességeimet.....ravasz...