WANTED!

Jelentem, a bicaj előkerült!

 

A képet leszedtem, mert rákérdeztem egy ismerőstől, aki szerint jól megba..hatnak, meg az olvasókat is, ha lesz valami az alannyal, ha nem.Ez van, sorry.Nekem azért megvan, csak úgy megjegyzem...?

Valamint kicsit részletesebb leírást is raktam fel.

A jármű egy gyöngyházfehér/narancs Magellan Pyxis Team, lomos cuccokkal városi használatra. Különös ismertetőjele a váz színéhez passzoló markolat.

 

 18"-os Pyxis váz, felső csövön 2 egymástól kb 10 centire lévő horpadással, a támvilla-nyeregvázcső csatlakozásnál állandó fekete zsírfolttal egy pár centis csíkon./Repedés
A villa egy fekete-néhol rozsdás összeült RST Omni, minimál mozgással.
Kormány keskenyre vágott szürke feliratos Ritchey WCS
A stucni noname karcos ezüst 115 mm hosszú, mínuszos.
Nyeregcső fekete, ezüstfejű, egycsavaros B+ tökig kihúzva Acor nyereggel, (középen üreges). BBB imbuszos nyeregcsőbilincs.
B+ fékkarok és V-fékek, csak hátsó Alivio 8-as váltókar és ezüst Deore hátsó váltó.
Elöl Quando agy, Mach1 felni, hátul B+ kazettás agy és Sun CR-18 felni amiben van egy kis ütés.
SR Suntour hajtókar 44-es ezüst Shimano tányérral.
Elöl Ritchey ZED, hátul Schwalbe Skinny Jimmy gumi, elöl szingós, hátul auto-szelepes belsővel.
A Markolat narancssárga Lizard Skins. A nyereg jóval magasabban van, mint a kormány, így ha rajta látnátok valakit, szokatlanul sportosan ülne.
Amikor otthon hagytam, a sor fekete 8-as Sram volt és a lánc PC-830-as. Hátsó sárvédő volt fent, valamint felraktam rá egy első váltót, de nem fűztem be, nem tudom Zoli azóta mit alakított ezekkel.

A jármű menet közben recseg, hála a vázon található repedéseknek.A recsegés kb olyan, mint egy fixi hajtókaré.....:D