Állítólag alleycat

A legenda igazolva, tényleg rendeztek alleycatet szeptember 25-én. Pontosabban egy valaki rendezte.

Helyezések:

1. Kata 2.Csipisz 3.Röfi 4.Tody , Kaller 5.Nitro 6.Kutya 7.Csontos 8.Márkó 9.János 10.K.Dani 11.K.Peti 12.Ildi    Dnf Benőke

Bele is verek a lecsóstálba. Kezdődött azzal, hogy új a keróm koncepciója, klasszik pályaváz, hozzávaló kormánnyal, és olyan atmoszférával, amit eddig nem éreztem bicajból. Valahogy benne van ebben a pár csőben a lazaság, keménység, türelem, és a kitartás. Persze ez csak belebeszélés, de ez van....

A szokásos defektemet megjavítottam, szerencsésen eltarhálva egy sporttárs egyetlen pótbelsőjét. Meg is érkezett Dagi, egy marék feladatlappal, és az eddigiektől eltérően még diktált hozzájuk párat. Miközben jegyzeteltem, igyekeztem előre dolgozni, és a térképen levadászni a cp-ket. Valahogy az összkép nem akart összeállni, úgy indultam az első ponthoz a fórum tetejére, hogy nem tudtam, mi lesz az út tovább onnan...

Feltekertem a parkolón át, akik kicsit kevesebbet tököltek, már lefelé tűztek ekkor. Fent persze nem volt meg a filctollas jelölőberendezés, így a közben felzárkózott párommal lefelé vettük az irányt, igénybe véve a liftet....

Odalent útjaink ismét elváltak, verettem a melóhelyem felé, ahol kis fejvakarás után meglett a jelölőszerszám. Egy másik cp is ide esett, és ha nem magamból kiindulva keresek egy tenyérnyi cetlit, akkor talán azonnal kiszúrom, hogy a nyiregyházi vadaspark távolságát leolvashatom egy három emelet magas plakátról is.... Innen elszeleltem a pennybe amely otthonommal szomszédos, és megvettem a feladatsört. Gondolva arra, hogy ez lehet a főnyeremény, (pedig ez volt a nevezési díj) alkoholmenteset vettem, amit úgyis visszakapok...:D

Elrobogva a házunk előtt, épp láttam Kálmánt és Todit a sólyom utcán, majd Benő is előkerült. Mentek- ahogy én is - Dagihoz. Nála egy egy cst montikülsőt külsőt kaptunk szállításra, amit sikerült is stabilan rögzítenem. Egyből belőttem a fuvar célját, és ha nem is a legrövidebb úton, de végig elsőbbségtől védve oda is értem cirka 7 perc alatt. Menetben meglett még egy cp, amely szerint egy templomtorony tetején levő bádogzászlóról kellett leolvasni egy évszámot. Korom miatt kissé homályos volt egy-két karakter, de véletlenül nélam volt a fotómasina, és lezoomoltam a művet. Innen egy eléggé sikeres hasraütésszerű útvonalon elértem az alkotmány utcát, hogy levadásszak egy meghatározott választási plakáton szereplő nevet. A két cp ami ezután jött kicsit messze esett, így a 4-es városon belüli szakaszán verettem tovább. Itt értem be majd hagytam el kolegámat is (bakker, kicsi a város), aki ha jól sejtem, kb 5 percig azt se tudta, ki ordított rá hogy hálló! A nyíl utca-péterfia-pallagi út kombóval elértem a DEBRECEN táblát, kisilabizáltam az ott látható pecsét grafikai tartalmát, majd húztam is a vezér utca felé. A Doberdónál még konfrontálódtam kicsikét egy busz sofőrjével, mivel igyekezett haza, meg engem is áttolni a szembejövőkhöz, mert elém mászott a megállóból. Lendületből integettem neki, majd telibekaptam a böszörményin a zöldet (a verseny alatt az első optimális időben elért lámpa....) és kis tájékozódás után elértem a cp-t. Ebben sokat segített, hogy ketten épp ott lébecoltak, így keresnem se sokat kellett.

Hátra volt még Bunkó Szabóé, vagyis a Taylor's pizzéria. Abbéli örömömben, hogy ez az utolsó cp, a mekitől feltekertem a fürediig, mire rájöttem, hogy valószínűleg a 76 szám a túloldalon van...persze az volt a páros oldal, így átlavíroztam oda. Viszont a böszörményi sarokig nem leltem pizzériát, így sírva hagytam magára a megszeretett, szőnyegbombázott szervízutat, majd csapódva a metró felé lóduló zöldhullámhoz, lejjebb csordogáltam. Rég jártam errefelé, de a szerencse ismét működött, kiszúrtam a 76 os számot, majd kisvártatva meglett a pizzéria is.

Igazság szerint én is furcsán néznék a 4. emberre 2 órán belül, aki belép egy ilyen helyre, és ugyanazt kérdezi, majd szélsebesen elrohan. De én kb a 8. lehettem, vagy talán az utolsó a 12 támadóból. A tulaj eléggé adta a bunkót, aztán amikor felvetettem, hogy kereskedelmi pozícióban ez a viselkedés kissé szokatlan, illetve ha az árat sem mondja meg, esetleg megnézhetnénk a panaszkönyvet.....

Utólag kiderült, hogy Sanyinkat szépen galléron markolta delikvensünk, de úgy látszik, az én stratégiám kevésbé volt irritáló. A beszerzett étlapból megvolt az ár, a borítón meg a 0.5ös szorzó a kedvezményhez...A végén még érdeklődőre is fogta, de siettem ugyebár. Nemhiszem, hogy visszatérek ide, biztos meghekkelné a kajámat.:D

Az óta elütötte a 7-et eddigre már, így a mozgó cps Zoli útvonalát (Mc-drive<-->Fórum) már hiába trekkeltem le, így a telefonért nyúltam. Megszereztem Zoli számát, és megbeszéltem vele 2 perccel későbbre a talit a nagyÁra. Szállítmányom egy üveg "legolcsóbb nagykiszerelésű tömény" volt, amit hirtelen majdnem sikerült több darabra robbantanom, de megúszta...ahogy kényszerú abszcinenciám miatt én is őt. innen már csak egy célbaérést kellett eldúdolnom, ahol már vártak páran. Ennek ellenére a 0 hibapont miatt csak Kata előzött meg, mivel sikerült előttem beérnie. Hiába, ha jobb az útvonala, hát ez van.Így legalább biztosan meg lesz a verseny 1 hónapon belül...

A bajnokság pontokhoz még várom a pontos helyezéseket,mert azok valahogy nem kerültek hozzám.