Gódspint

Szóval igyekszem sűrítve elmondani az elmúlt nap történéseit, így még alvás nélkül frissek az emlékek. ;)

Fél hetes gyorssal mentünk fel pestre, ami késett, mert törökszentmiklósnál elütött egy embert az előttünk menő vonat és így lassan roboghattunk el a helyszínelés mellett. Most láttam először hullát, szerencsére letakarva, de azért megfagyott a levegő, mégjobban.

Fél 11 körül értünk be a Nyugatiba és mivel tudtam, hogy hol a Tündérgyár egyből arrafelé pozícionáltuk magunkat.

11 előtt egy kevéssel értünk oda és nem volt más, mint csend és hullaszag. Páran nyomták a versenyt, de amúgy nem volt valami sok ember. Fokozatosan viszont megtelt a hely a futárgang különféle szülötteivel. :)

Ott találkoztunk Enikővel és Kimurával, Kiskubai és Kiscsúcs is ott volt. Nagyon örültek annak, hogy felmentünk, főleg Enikő!

Dani és Kiskubai mentek egyet együtt és úgy volt, hogy utánuk jövök én valakival, aki mer. :)

Vitéz is úgy jött oda hozzán, hogy én vagyok a debreceni montis gyerek?? :) Jól érezhetően tartottak tőlem.... Woxa és Buppa is mondta, hogy kemény versenyre számítsak.

Egy Balu nevű sráccal mentem először, akit még sosem láttam, de mondák, hogy jól megy, nem kicsit. Hát első körben sikerült egy 22:27-et menni, ami kezdésnek nem rossz (Vitéz, 21:61), de hát itt a győzelem volt a cél, mint mindig! Gyorsan álltam is be a sorba, hogy mehessek még egy rundot. Éreztem, hogy ez jobb lesz és így is lett. 21:96-os idővel Vitéz ideje mellé ugrottam, de Vitéz egyből tolt is ki a nyeregből, hogy megmutassa mire képes. A kiélezett csatározás hármunkra szűkült le (Vitéz, Balu, én) és egymás idejét döntögettük. A záróra előtt ment még mindenki egyet, olyan sorrendben hogy én, Vitéz, Balu. Így nyert Vitéz (21:34), utána Balu (21:37) és utánuk én (21:72). Én háromszor mentem és minden alkalommal javítottam az időmön, annak ellenére, hogy minden körnél egyre jobban fájt a jobbtérdem és kb. a lábaimon is alig álltam....mikre nem képes a versenydrukk. ;) Azt sajnálom, hogy nem mehettem egy negyediket is, mert lehet akkor nem csak a harmadik leszek, de hát ez már mindegy is.

A csajoknál Enikő nyert egy zsivány bukót, míg Vitéz nyert végül egy kb. 58-as alu Mata vázat. Hasznotokra váljon!

 

Az eredményhirdetés után hamar zárórát hírdettek és mi az ottani futárnéppel elmentünk a Melegedőbe, ami, mint valami zarándokhelyként funkcionál. Egy élmény volt Benji szerény hajlékában egy órát eltölteni, ahol a sör a debrecenieknek csak 200 forint. ;)

 

Az állomásra 4 előtt értünk ki, mivel egy 4:03-as vonatot néztem ki a hazaútra. A jegyesnéni mondta, hogy olyan vonat nincs, csak 5:03-kor. (megnéztem és az elvirán most is, fenntvan az a 4 órás vonat is.) Így vártunk egy órát a Nyugatiban a vonatra. A visszautunk sem volt zökkenőmentes, mert leszakadt a vezeték és a sorompó is elromlott, így sikerült 4 óra alatt hazaérni....de szerencsére már itthon vagyunk.

 

All in all, nagyon nagy buli volt ez az este, főleg így gyorsdózisban (megyünk-rakjuk-jövünk). A NatGeo-ban szereplő emberek mindegyikével sikerült megismerkednünk és nagyon örültek nekünk, hogy debreceniek is jelenvoltak. Mindenki gratulált és örült annak, ahogy alakítottam:

"Kapd egy a pályások tökeit fééérfi!"-mondva vala.

Ez most nem sikerült, de ami késik nem múlik! Azért jó volt látni, hogy számolnak velem!

Dani, a Nyugati melegedőjében alszik kaláccsal a kezében.