Erdőbényei szállás lefoglalva

Bocs, hogy ilyen sokáig bizonytalanságban tartottalak titeket, de a hölgy, aki intézi a foglalásokat, szabadságon volt és az irodáját ügyesen bezárta. Na sebaj. Ma végre sikerült vele beszélnem és az egyik kecó még szabad volt így lefoglaltam 9 főre, július 9-11, 2 éjszaka. A pénzt hónap végig kell beadnom, ami 1000 Ft/fő/éj. Addig lehet a létszámon is változtatni, de így is a 8 személyes faházba leszünk 9en. Szóval én azt mondom, hogy jöhetnek még emberek, de csak sátorban a ház mellett tudunk nekik szállást adni, természetesen konyha és fürdőszoba használattal.

A 9 fő: Kata, Csipisz, Kutya, Buchu, Lecsa, Csocsó, Kaccsa, János, Dani.

ÉS: Holnap vagyis szerdán póló az Oláh Gáboron! Többen fél 7 re jönnek, de én kimegyek fél 6 ra egy kicsit gyakorolni a labdavezetést, célzást, ütést. Ha tudtok gyertek ti is korábban. Én vettem ma egy labdát és jó lenne minél több, amíg gyakorolunk, jöhet teniszlabda is.