Játékos arcképcsarnok (via L.P.A.Hungary) : Kapus Bob

A debreceni alakulat legújabb játékosa. Eddig is rendszeresen kijáró vendég volt, de nem piszkáltuk, mert csendes stílusa miatt sejtettük, hogy igazi, lassan érő típus. Ma reggel viszont egy 2v2 felállás kapcsán megkértük hogy álljon be a kapuba-és láss csodát, igazi gyöngyszemre akadtunk!

Bob, mi az, ami megtetszett a játékban annyira, hogy elkezdtél nézőként részt venni az edzéseken?
Régóta kijárok. segítettem a srácoknak kihordani az ütőket, védőket, többször elkísértem őket más sporthoz kapcsolható eseményekre, vagy fesztiválokra. Az én szerepem többnyire kimerült abban hogy vigyázzak a kajára, fotócuccra, laptopra, szerezzek sört, ilyenek. De szerettem ezt a felállást, nem kellett összeveretnem magamat a pályán.:D
Szívesen nézem ahogy a többiek játszanak, egy idő után kiismertem mindenkinek a stílusát, és magamban mindig megdicsértem, ha valaki előállt egy új csellel. Kb én vagyok az egyetlen, aki Csipisz minden "láttad ezt bazeg?" manőverét valóban láttam, nem csak ráhagytam hogy ÜDHJEESVADJ!

Mi a fő erősséged a pályán, már ha ez egyáltalán megállapítható egy játék után?
Tiszta sor, hogy született kapus vagyok. Testalkatomból adódóan abból is inkább a statikus fajta, de szerencsére nagyon sok gólt kivédek, mivel a srácok nagyon rámentek a tempóra, ritka hogy tiszta lövésük van, mindig akad egy második védő aki odaszáguld ha komoly a helyzet. Amúgy nagyon előzékenyek, senki se borított eddig fel. Én pedig örültem, hogy végre nem kell azon agyalniuk, hogy legyen 4 játékosból kettő a kapuban, 4 pedig a pályán...

Tervezed hogy komolyabban beszállsz a buliba?
Nagyon élvezem a sportot, de szerintem egy rendes bajnokságra még nem mernék jelentkezni. Persze hiányos csapat esetén készséggel állok a rendelkezésükre! Ha az ellenfél elég kancsal, még nyerhetünk is!

Felszerelésben van valami speciális amit viselsz-használsz?
Kölcsönkapott ütőt és védőt hordok, és a családomban akad egy ügyes ember, aki Blackwork kiegészítőkkel is ellátott rendesen, amik amellett hogy jól néznek ki, masszív védelmet és maximális komfortot is biztosítanak. Ezúton is köszönet Kocsárdi Krisznek ezekért a cuccokért, amik nélkül bizton állíthatom, hogy sokkal kevesebbet érnék!

Bob, köszönjük hogy végre a pályán is közénk álltál, és köszönünk mindent amit eddig, és ezután is teszel a csapatért!

IMAG0956.jpg